Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

Sex Drive




Kommentarer
Postat av: mejlia

Hahahaha så väärd! :D

2008-11-18 @ 20:56:03
Postat av: Mia Skoglund

Allesandro!!!!!!



Jag blir så ledsen av ditt inlägg "jag orkar inte mer". Vad ska jag säga, du är ÄLSKAD av mig av min familj och säkert miljoner människor till. Linus blir så glad av att träffa dig, jag vet att han älskar dig han säger det själv. Men han har heller inte haft det lätt med mobbing och fruktansvärt dålig självkänsla. Han var så glad idag efter att han pratat m dig. Tänk på att några nära vänner betyder mycket mer ån många ytliga bekanta.

Försök att inte ta åt dig på de elaka kommentarerna, de är lägre än du. Du är en underbar människa och jag lovar vi älskar dig

2008-11-21 @ 01:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback