Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

16/08-09

Här kommer bilder och filmer från italien.



Detta är min kusin och hans flickvän som har somnat när vi var på middag hemhos henne



jag som har sökt till till italienska Big brother


efter jag plattat mitt hår :P hahaha såg ut som en tjej

innan det blev plattat


Min farsters man som jag bråkade med väldogt ofta, var bara tvungen och ta denna bild kolla in vad sexigt:P

Min yngsta kusin är han inte för söt:P hahah börjar som liten med ciggen


jag och nog en av italiens mest sjukaste personer hahah han gick runt och sa att han hade dödat 2 personer och han var den enda överlevande från en olycka  hahaha han var skön och riktigt SJUUUUK



 Filmen som jag är med på som en iternettidning intervjuar mig när jag söker till BB


Min kusin som sjunger No one

 
Hahah detta är en lärare i bild och form, sen kom Galningen Vincenzo in:P hahah och tog över, vi började ställa frågor om varför vi skulle vara med i BB

Detta är Marco och han gillar sjunga, han var överallt där jag var, med andra ord förföljde han mig.
Detta är vincenzo, hahah Galningen som hade dödat  2 personer. han sjunger en låt om Claudio Balgioni han liknar honom faktiskt (kommer lägga upp bild så ser ni hur lika dom är)


likheten finns

Kommentarer
Postat av: asdsfd

tutto tutto ma va a letto va

2009-08-29 @ 15:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback