Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

DÖD ELLER INTE!!!!

Är MJ död eller inte. jag har sagt hela tiden att jag tror inte att han är död, utan han fejkar sin död för att han har skulder från tårna till huvudet. han var även tvungen att hyra ut neverland, fast han hade en massa rättigheter till Beatles.

1:a klippet kommer från expressen som övertygar mig mest att han inte är död.

http://www.expressen.tv/noje/1.1683599/fejkade-jackson-sin-dod-se-klippet-har

2:a komemr från Aftonbladet. dessa var dom första bilderna som circulerar om Jackssons död att han lever.


Kommentarer
Postat av: Robert MJs biggest fan !

Jag hoppas på att han lever men jag tror inte att han gör det. Han har begravning i september...

2009-08-26 @ 20:28:33
Postat av: asdasd

MEN LYSSNA INTE PÅ AFTONHORAN VÄRRE SKITTIDNING FÅR MAN LETA EFTER

2009-08-26 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback