Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

Simone

Simone säger:

Om du bloggar varje dag ska jag läsa varje dag och göra reklam för dig

I'M BACK ON TRACK WITH BLOGGEN säger:

vi måste göra våra såefterlängtade video inlägg snart

jag ska blogga varje dag

har du kollat in den nu


Simone säger:

haha aa

kolllar nu


I'M BACK ON TRACK WITH BLOGGEN säger:

hahah vet du vad jag vill göra, jag vill ta en cykel till flaten sen vill jag cykla ner i vattnet med den

hahahah jag ska filma det och lägga ut i bloggwn


Simone säger:

hahaha!


I'M BACK ON TRACK WITH BLOGGEN säger:

hahah ska ha cyklop och simfötter


Simone säger:

HAHAHAHAHHAA!


I'M BACK ON TRACK WITH BLOGGEN säger:

hahah kanske en passande bad ring och sånna armkuddar


Simone säger:

hahahah fan vad kul de skulle va!


I'M BACK ON TRACK WITH BLOGGEN säger:

hahahah jkag vet ska vi göra de i veckan

hahahh måste bara köpa simring och armkuddatr


Simone säger:

haha! vad säger du när dom interljuvar dig ? du snackar på italienska


I'M BACK ON TRACK WITH BLOGGEN säger:

hahah jag säger typ han va varför ska dom just ta dig jag ba jag gör ett försök tar dom mig så tar dom mig jag blir givetvis glad men tar dom mig inte gör det inget gör om det på nytt nästa år, jorden går inte under

hahah sen i slutet frågar han mig vad jag skulle göra för att komma in jag ba allt , han ba allt allt allt. jag baa jaaa

okej vi säger om du skulle klä av dig naken jag ba jaa men det finns en hake är det en gayporrfilm nej men är det en normal porrfilm så jaa


Simone säger:

HAHAH!


I'M BACK ON TRACK WITH BLOGGEN säger:

hahahah så jäkla klockrent svar


Simone säger:

haha aa



här har ni en bild på henne och jag rekomenderar er läsa hennes blogg för att den är bra och rätts så rolig


simones blogg är http://simojjne.webblogg.se/

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ flyttar till Malta!

Hoppas du har en trevlig kväll :)



Har min allra första frågestund nu

fråga gärna nåt du med :) kram

2009-08-16 @ 22:13:43
URL: http://jennyh.se
Postat av: Andreas

Ses vi ikväll i Bagis? :)

2009-08-17 @ 16:10:10
URL: http://andreasibagis.blogspot.com
Postat av: Sanna "NalleMaja" Sjölund

Hello sötnos. Ställ gärna en fråga i min frågestund. JAG SVARAR PÅ ALLT! & glöm inte att bifoga en länk till din blogg när du ställer din fråga så kommer jag att länka till dig i inlägget med alla svar! Bra va? Puss.

2009-08-18 @ 16:18:36
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback