Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

Projektet är nu kommet!

Idag måndag ska jag äntligen börja med mitt projekt och sitta i en rullstol en hel vecka. Som några vet så har jag haft flera möten med Stockholm stad angående "snabb slant" under dessa möten har vi pratat om vad jag ska göra?, hur jag ska göra det?. vad ska jag använda?, när jag ska göra? vi har suttit och planerat allt. fast sitta i rullstol är inte det ända jag ska göra, men jag avslöjar inget mer just nu de får ni veta efter lovet!.

Meningen att jag testar att sitta i rullstol för att se vad det finns för för- och nackdelar, hur man blir behandlad?, hur man känner sig?

ses senare idag!
tjingeling


Kommentarer
Postat av: Lena

Kul projekt :)







2009-05-05 @ 22:52:04
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback