Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

Framme :D

Tjenare bloggen ;)
hur är det med er? Jag mår jätte bra, det är as varmt här. det lär vara 30*c här med mycket fukt, så det är lite klibbigt på kroppen. :P

Igår så åkte vi med kl.12.00 från City terminalen i Sthlm och kl 16.00 åkte planet. Vi var framme i Palermo stad kl 22.15! vi kom hem käka middag och jag gick ner till min morbror och hälsa på min kusin Robert as söt:) ( Ni ska få bild på honom)

Idag har jag varit och badat... eller badat och badat utan har blöt benen bara kände inte för att bada :P
Nu sitter jag hos min farster Rosalba och bloggar medan jag väntar på att maten ska komma! im very hungry :P

vi höres sen, hoppas jag

Nu kommer maten , Smaklig måltid

Älskar er alla.
hare bra i kalla sverige, Simone :P hahahaha nananana:D

puss puss

Kommentarer
Postat av: Beccalush

det är 23 grader i skuggan i morgon så du ska ba va tyst :D

2009-06-21 @ 12:44:38
URL: http://beccasss.blogg.se/
Postat av: Sanna

När kommer du heeeeeeeeeeeeem? :'(

2009-06-22 @ 11:20:09
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback