Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

lite mer onödigt om mig

Du är kär nu - NEJ
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Neej.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Neej.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Neej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- Jaaa, jag tror de men kommer inte på
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - neej
Jag har ljugit om var jag är för någon - jaa
Jag har en hemlighet som ingen vet - Självklart.
Jag har struntat i ett prov - jaa

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- JAAA
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Neej.
Jag kan inte svälja piller  - jo, jag kan
Jag har tagit mediciner mot depression - Neej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - JAAA, Det har jag verkligen!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Jaa.
Jag har vaknat gråtande - Jaa med marddrömmar
Jag har somnat gråtande - Enstaka gång.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Hatar och hatar, skulle mer säga ogillar
Jag har sett någon dö - inte sett någon dö men sett en död person
Någon nära till mig har försökt begå självmord - inte vad jag vte.
Någon nära till mig har begått självmord - Verkligen inte

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Japp på söder :).
Jag har sett en fallande stjärna - OFC
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ofc.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - vilken unge gör inte det.
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Neej det har jag inte, men jag vill.
Druckit en hel liter mjölk på en timme -  Kanske, vet inte riktigt
Jag har medverkat i en teater - Jadå, skolteatrar många ggr.
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Ja.
Du har fångat en snöflinga med tungan - jopp
Jag har suttit på ett tak på natten - Neej
Jag har aprillat någon - Hahaha, varje år.
Jag har åkt taxi - jappJag har ätit sushi - Jaaa, det är as gott
Jag har åkt snowboard - neeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback