Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

Sorry

Hello Wonderful people :) !!!!!

hoppas att allt är bra med er:) med mig är det bra äntligen.

sorry för den dåliga uppdateringen men hos min farmor har jag inget internet, så det går inte att uppdatera.
men det som har hänt de senaste 10 dagarna är att jag har varit på akuten 2 ggr under en 5dagarsperiod

1 ggn åkte jag in för att jag hade ont i bröstet, spydde, kände mig svimfärdig och svettades som bara den. Andra ggn hade jag eftervärk i kroppen som jag kolla sen så gjorde jag undersökning, för att jag kände mig inte så bra. men jag hade inget, utan allt detta var stress- & panikattack blandat med en skada från gröna lund.

men annars har jag solat och tagit det lugnt, igår firade jag min kusin som fyllde 28 år och idag ska jag fira min Farmor som blir 79år  GRATTIS FARMOR (fast än du inte förstår svenska)

Nu ska jag gå och bada med min farster så vi hörs:)


Jag vill hälsa till simone,leila och Sophie :D hare bra och vi synd snart

Kommentarer
Postat av: leila

saknar dig alessandro!! :) <3

2009-07-01 @ 12:05:32
URL: http://lkr.blogg.se/
Postat av: Nicci

länkar dig i min blogg/nicc

2009-07-09 @ 21:46:22
URL: http://knownnicci.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så otroligt skön alessandro! fortsätt med ditt race så fortsätter jag läsa! peace

2009-07-12 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback