Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

lär känna mig:D

lite fakta om mig

Hur många gånger har du varit kär: Jag ahr aldrig varit kär, men förälskad många gånger
Favoritgodis: Allt möjligt
Coolaste stad du har besökt: Rom och London
Action eller Skräck? Action
Vill bli när du var liten: jag visste inte riktigt då, men nu vill jag bli känd
När fick du din första kyss: Gills kyssar av mamma(A)? haha jag har aldrig kysst någon men pussat
Vad är du beroende av: Mina vänner, Min familj och livet
Dagens roligaste händelse: Dagen har inte börjat än för mig
Dagens tråkigaste händelse: Dagen har inte börjat än för mig
Dagens humör: Underbart glad :D
Vilka TV-program följer du: Jag kollar inte på tv men annars simpssons, heroes och reaper
Vad gillar du mest med dig själv: Jag gillar den person jag är
Vad gillar du minst: Elaka människor
Vad är det roligaste du vet: Vara med vänner och ha as kul. Samt underhålla andra
Har du något motto: Var alltid positiv i varje sekund utav livet
Hemlig hobby: Flirta med tjejer ute på stan
Har du någon piercing: Jag hade två st, en vardera på varje öra
Vad ångrar du: Inget just nu
Vad önskar du: Att jag fann min kärlek eller att jag vann drömvinsten på lotto så att jag kan hjälpa behövande människor
Vad klarar du inte dig utan: Min familj och mina vänner
Vad gör du helst en vardag: Umgås med människor, ute i solen om det är en fin dag 
Vad gör du helst en lördagskväll: Har kul ute med människor eller en mysig hemma kväll med film
Drömjobb: Jobba med människor, skådespelare eller en offentlig person. jag skulle helst vilja jobba i tv som programledare men min framtid får man se snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback