Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

Rullstol! Dag 6

Tjenare! ;-)

Idag lördag mår jag mycket bättre, dessa 2 vilodagar har fått mig att må toppen igen. Idag lördag  har jag återligen vilat framför datorn med film och lite chat. filmerna jag sett är "Benjamin Buttons otroliga liv" samt heroes. Benjamin buttons otroliga liv handlar om ett spädbarn som föds på nyårsafton som gammal och dör som bebis, man får följa med hans liv under filmn. om jag skulle ha varit filmkritiker så skulle jag ha gett filmen en 4/5 den kunde ha fått en femma om den inte varit så lång, nämligen filmen var nästan 3h lång. men iaf filmen var sevärd och jag rekomenderar den.

senare under dagen rulla jag in till centrum in på ica som vanligt handlade lite naturgodis och lite juice. betala med kort men den satt fortfarande högt upp. sen på väg till ungdomsgården så ser jag att de lyser i kyrkan men de visar sig att årets konfermander har övernattning där btw riktigt söta tjejer som ska komfermera sig i år. men iaf jag åker till gården några få ungdomar var där vi snacka lite och tog de lugnt, vi spela spel och vi börja prata lite om livet men, en jätte skön kväll. när jag var på väg hem så måste jag ta en omväg för att där jag bor finns de trappor man måste upp, så jag åker runt istället och den vägen är verkligen mörk på natten inga gatulampor funkar där och de var riktigt läskigt. vem vet om de kommer idiotiska ungdomar som bara kallar en för miffo och slänger av den personen från rullstolen.  men iaf nu tänkte jag gå och lägga mig ses i morgon 

godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback