Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

Rullstol! Dag 8

Tjenare

Idag var de min sista  dag med rullstolen. det kändes skönt men ändå tråkigt att lämna ifrån sig den. det känns tråkigt att de är slut, för detta har varit en stor erfarenhet för mig, det har varit som ett manstest, jag har vuxit väldigt mycket när jag gjorde detta, jag har slutat klagat på livet efter att suttit i rullstol. det känns skönt att sluta för då är de äntligen slut på den eviga träningsverk.iaf idag har jag varit på TV-huset med klassen vi var där på ett studiebesök för texten och vi slulle senare sklriva om vad vi gjorde där och vad som hänt, jag har inga klagomål på TV-huset. det var rullstolanpassat på alla sätt och vis.

idag ska jag lämna in dig kära rullstol kan för den vecka vi hade tillsammans, det har varit ett stort nöje att tagit hjälp av dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yo! Tack för igår, Alessandro! Och bra rullstolsbloggat. Kolla in min nya blogg och ge mig lite feedback!

2009-05-12 @ 14:08:41
Postat av: Andreas

Och det var ju såklart Andreas som skrev...

2009-05-12 @ 14:09:46
URL: http://andreasibagis.blogspot.com
Postat av: rebecca

stackare. måst lämna ifrån dig den.. men det fortsätter någo bra i livet för dig :)

2009-05-13 @ 01:15:38
URL: http://rebeccanylander.blogg.se/
Postat av: rebecca

stackare. måst lämna ifrån dig den.. men det fortsätter någo bra i livet för dig :)

2009-05-13 @ 01:16:07
URL: http://rebeccanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback