Profil Arkiv Länkar Kategorier Kontakta mig

Stockholm is such a nice place


Tjena bloggen!

Idag så har jag varit en hel dag ute i stan med 2 släktingar från USA, självklart var mormor och morfar med. Dom som kom från Usa är morfars kusin och hans dotter, 2 jätte underbara människor. vi gick city runt. Jag fick reda på att jag var jätte duktig på engelska vilket jag inte visste. en hel dag från 10-16 och prata engelska. Fick beröm av alla. Jag var för första gången under mina 20 år i Sverige inne på slottet. det var jätte fint. MEN STATENS FASTIGHETSVERK FIXA VETILATIONEN ELLER FIXA FÖNSTER SOM GÅR ATT ÖPNNA. det var kokhett varmt inne där. 

Idag har jag träffat 2 politiker. Först Gudrun Schyman, otrevlig typ springer in i mig som hukar mig för att ta ett fotogrfai, utan att ens säga förlåt så bara går hon i väg, det slutar med att jag måste förlåta mig när det inte ens var mitt fel. Den andra politikern som jag träffa var Mona Sahlin, riktig trevlig typ med humor och var på hugget och visste vad hon ville. Hon vågade ta för sig. Jag sa till henne kan inte du hjälpa mig bli politiker och komma upp till statsministerrollen, du får bli precis vilken minsiter som helst om du hjälper mig upp och vinner. då svarar hon hahaha, det är först min tur att ta den rollen. och hon börjar skratta samt hennes 2 livvakter (1 man och 1 kvinna(första gången jag ser en kvinnlig livvakt och ahr en positiv inställning till det, borde finnas fler).) I alla fall Mona var villig att ta ett foto.

AND HERE IT IS
Jag träffa mona

Kommentarer
Postat av: ciiz

du umgås med en kändiiis .. OJ OJ OJ

2010-08-16 @ 21:44:46
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Andreas

HAHAHA du e fan kung! visste inte att du hade en blogg, så ja va tvungen o kolla in den och det var ju till och med kul o läsa :D

2010-12-14 @ 00:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback